Każde zajęcia odbywają się według poniższego schematu:

Warm up - rozgrzewka:

Aby przygotować ciało do pracy na danym rekwizycie, każde zajęcia zaczynamy od rozgrzewki. Odpowiednia kompozycja ćwiczeń ma za zadanie uaktywnić wszystkie partie ciała, nabudować siłę, wzmocnić świadomość ruchu oraz uruchomić partie mięśni głębokich podnoszących efektywność treningu na rekwizycie powietrznym. W związku z tym część ćwiczeń rozgrzewkowych odbywa się na ziemi, a część  z użyciem rekwizytów.

Ćwiczenia właściwe

To, po co tak naprawdę zapisaliście się na zajęcia w naszej szkole.

Cooldown:

Trening kończą ćwiczenia rozciągające i relaksacyjne, dzięki którym uelastyczniamy ciało, zapobiegamy zakwasom i wyciszamy się.

 

TRENINGOM ZAWSZE TOWARZYSZY MUZYKA

 

TANIEC NA SZARFACH DLA MALUCHÓW (5,5 - 7 lat)

 

Nawet pięciolatek nie jest zbyt młody na początek przygody z szarfami. Mało którym zajęciom fizycznym dla dzieci towarzyszy tyle uśmiechu, nie mówiąc już o całej liście innych korzyści. Maluch będzie odważniejszy, bardziej pewny siebie, lepiej rozciągnięty, silniejszy, z lepszą posturą, bardziej rozwiniętym poczuciem równowagi i w lepszym nastroju. Nie ma szans żeby komukolwiek coś się stało - nad wszystkim dokładnie czuwa instruktorka, ćwiczenia są wykonywane na niewielkiej wysokości z użyciem bezpiecznych materacy, a przed wejściem na szarfy dzieci rozgrzewają i rozciągają się przez zabawę. Bez szans na kontuzję, z gwarancją zabawy i rozwoju artystycznego, psychicznego i fizycznego - czy to nie to czego szukasz?

 

 

TANIEC NA SZARFACH DLA DZIECI (8 - 12 lat)

Za granicą szał na taniec w powietrzu dla dzieci już się rozpoczął. To edukacyjna zabawa przy użyciu szarf, hamaków, trapezu czy koła która podniesie sprawność fizyczną Twojego dziecka jednocześnie rozwijając je artystycznie i dając mu przy tym mnóstwo frajdy. Twoje dziecko nie musi mieć żadnego przygotowania gimnastycznego, wszystko będzie wypracowane od podstaw podczas zajęć. Nie martw się też o bezpieczeństwo – zajęcia odbywają się w małych grupach i z użyciem materacy aby twoje dziecko robiło jak najszybszy postęp bez żadnego ryzyka. Zapraszamy wszystkich chętnych w wieku od 8 - 12 lat. Także Ciebie, rodzica, jeśli chcesz przyjrzeć się zajęciom.

 

TANIEC NA SZARFACH
(aerial silks, fabric, tissue, chusta)   

 

Znudził Cię już tradycyjny fitness? Chcesz odkryć kompletnie nowy świat tańca? Być może po prostu nadszedł czas byś spróbowała czegoś nowego. Naucz się statycznych figur, spektakularnych ewolucji i widowiskowych spadów, odkryj innowacyjny sposób na wyrażenie się ruchowo, pokonaj swoje słabości i zadbaj o ciało. Spróbuj tańca na szarfach, a zachwycisz nawet siebie.

 

 

TRAPEZ STATYCZNY Z ELEMENTAMI KALISTENIKI

Trapez daje możliwość widowiskowego zaprezentowania siły i wytrzymałości mężczyznom, a kobietom wdzięku i zgrabności. Jedyny tak lubiany przez płeć brzydką rekwizyt, najbardziej też kojarzony z cyrkiem. Może w ramach łamania stereotypów Ty zaprezentujesz światu swój własny sposób na trapez, i udowodnisz wszystkim wokół że niesamowita siła i niewyobrażalny wdzięk jak najbardziej idą w parze?

 

TANIEC NA KOLE
(aerial hoop, lyra)

 


Wydaje Ci się że kręcenie hulahopem wygląda dobrze? Wyobraź sobie jak piorunujące wrażenie zrobisz wykonując powietrzne akrobacje na metalowym kole podwieszonym pod sufitem. Nieograniczona ilość możliwości jakie daje aerial hoop, zwisanie, wirowanie i setki pięknych póz czynią go jedną z najbardziej lirycznych form tańca. Nie tylko nauczysz się wyrażać siebie w tak efektowny sposób ale rozciągniesz się i wzmocnisz swoje mięśnie – w szczególności pleców, brzucha i ramion. Przede wszystkim jednak będziesz świetnie się bawić tańcząc nie na, ale nad podłogą.

 

 

 

AERIAL YOGA
(anti-gravity yoga)

Niewiele rzeczy jest dla Ciebie korzystniejszych od yogi. Jedną z nich jest powietrzna yoga z elementami pilatesu, gyrotonic, treningu rehabilitacyjnych, tańca w powietrzu i innych stylów fitness, gdzie wykorzystuje się specjalną pętle materiału zwaną hamakiem, która wspiera masę ciała i pozwala lepiej nakierować ćwiczenia– zbawienna i nieopisana zaleta jeśli masz problemy z kręgosłupem. Aerial yoga da Ci wszystko czego potrzebujesz – wzmocni mięśnie całego ciała, zwiększy elastyczność, zapobiegnie powrotom napięć mięśniowych, da satysfakcję z robienia czegoś nowego, pozwoli Ci się zrelaksować i w końcu odnaleźć wewnętrzny spokój i równowagę. To urozmaicona yoga –skuteczniejsza, ciekawsza i lepsza dla Ciebie.

 

OPEN STUDIO

 

Open Studio to czas na twój własny trening.


Nieważne, czy jesteś naszym stałym uczniem czy nie – każdy jest zaproszony na Open Studio. Jeśli jednak jesteś kursantem ADS, czeka na Ciebie spory rabat.

 

 

 

Wszystkie prawa zastrzeżone - Aerial Dance Studio 2015